Pallo-Iirot hakee täysipäiväistä poikien talenttivalmentajaa
Pallo-Iirot r.yJulkaistu: 07.12.2023 09.15

Pallo-Iirot hakee täysipäiväistä poikien talenttivalmentajaa

Lyhyesti seurasta

Pallo-Iirot on raumalainen lähes 1000 pelipassipelaajan ja 400 harrastajan seura. Pallo-Iiroissa on mahdollisuus harrastaa monella tasolla jalkapalloa. Meillä on toimintamallit omaa huippua tavoittelevalle pelaajalle tai valmentajalle sekä myös toimintaa omaa kuntoaan ylläpitävälle pelaajalle, joka nauttii hyvästä seurasta ilman suurempaa unelmaa paikasta globaaleilla pelikentillä.

Pallo-Iirot tunnetaan vahvasta yhteisöllisyydestä ja välittäminen pelistä sekä pelikentän toimijoista on isoimpia arvojamme.

Haemme päätoimista poikien talenttivalmentajaa vuodelle 2024

Vahvistamme organisaatiota tuoreen seuran strategian mukaisesti pelaajakehityksen osalta poikien talenttivalmentajalla. Toimenkuvana on seuran talenttien arjen tukeminen ja vahvistaminen yhteistyössä joukkueiden valmennustiimien kanssa. Lähitiimiisi kuuluvat seuran valmennuspäällikkö, junioripäällikkö sekä joukkueiden valmennustiimit. Keskityt ensisijaisesti työssäsi yksilöiden valmentamiseen. Vedät harjoitteita osana joukkuetoimintaa ja erillisiä yksilövalmennuksen harjoituksia, käyt kehityskeskusteluita pelaajien kanssa sekä olet läsnä pelaajien arjessa.

Mitä toivomme sinulta?

Olet intohimoinen jalkapalloihminen ja innostava persoona, joka haluaa jatkuvasti kehittyä valmentajana. Olet yhteistyökykyinen ja pystyt työskentelemään itsenäisesti sekä osana isompaa tiimiä Pallo-Iirojen valmennuslinjan mukaisesti. Omaat riittävät tietotekniset taidot, jotta pystyt dokumentoimaan ja analysoimaan työtäsi sekä osaat tekstein ja videoin tuottaa valmennussisältöä pelaajakehityksen tueksi.

Eduksesi katsotaan, jos sinulla näyttöä tai kokemusta yksilöiden valmennuksesta. Kerrothan myös hakemuksessasi mitä valmennus- tai liikunta-alan koulutuksia olet käynyt.

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle mahdollisuutta toimia seurassa, jossa jatkuva kehittyminen ja vahva yhteisöllisyys on läsnä. Saat vastuuta ja pääset osoittamaan osaamistasi pelaajakehityksen saralla. Pääset luomaan uutta yksilöllistä toimintamallia ja samalla kehittymään paremmaksi valmentajaksi. Tukenasi on tiimi, joka auttaa sinua onnistumaan työssäsi.

Työhakemus

Pyydämme toimittamaan hakemuksesi sähköpostilla pasi.lehtonen(at)palloiirot.fi. Kerrothan hakemuksessa itsestäsi sekä laitat mukaan ansioluettelosi (futisCV). Laitathan mukaan myös palkkatoiveesi. Hakemus tulee olla perillä viimeistään 17.12.2023.

Varaudu myös paikan saatuasi esittämään rikosrekisterilain (770/1993) 6 §:n 2 mukainen lasten/nuorten kanssa työskenteleviltä vaadittava rekisteriote. Lisätietoja hakemisesta, toimenkuvasta tai seurasta saat Pasi Lehtoselta 050 324 0543.

Olethan rohkeasti yhteydessä. Odotamme innolla hakemustasi!

Pallo-Iirot ry - Vauvasta vaariin ja nasumannist mummuhu!