TOU

TPS - P-Iirot   2 - 1

Turku, Kupittaa 5 TN

Kauden ensimmäinen tappio

Otteluun lähdettiin hyvin valmistautuneina, mutta tänään ei pystytty tarjoamaan parastamme. Joukkue pelasi hyvällä asenteella ja taistelutahdolla läpi ottelun.

Ottelu alkoi hyvin tasaisesti ja hallinta oli TPS päädyssä. Ajassa 14’ Niilo Haavisto onnistui upottamaan kakkospallon maaliin ja Iirot siirtyivät 0-1 johtoon. Seuraavassa hetkessä ottelu oikin jo tasan, kun TPS:n Mido Väkeväinen tasoitti pelin suoraan avauspotkusta. TPS:n avaus pääsi yllättämään Iirojen maalilla torjuneen Niilo Jalavan. Puoliajalle siirryttiin tasatilanteessa.

Toisella puoliajalla TPS onnistui murtamaan Iirojen puolustuksen ja ajassa 57’ Johan Rimpeläinen ratkaisi pelin TPS:lle. TPS sai vielä ottelun viime hetkillä kahden keltaisen kortin seurauksesta punaisen ja tarjosi Iiroille mahdollisuuden, mutta tätä tilaisuutta ei pystytty hyödyntämään kovasta taistelusta huolimatta.

Ottelun jälkeen mieliala oli apea, eikä hymy irronnut. Tästä oli hyvä ottaaoppia ja katseet siirretään kohti seuraavan viikon ottelua. Raumalle saapuu sunnuntaina nälkäinen HJS.