LOK
P17, P17 SM-karsintaottelu

P-Iirot - JIPPO-j  1 - 0

Paikka SM-karsintasarjaan kaudelle 2024

Lauantai-iltana Iirojen B varmisti paikan SM-karsinnoissa myös kaudelle 2024 voittamalla trilleriottelussa joensuulaisen JIPPOn numeroin 1-0.

Ottelun ainoan maalin teki Oliver Repo, joka viimeisteli varmasti pallon pilkulta maaliin, kun ottelua oli pelattu 10 minuuttia. Myöhemmin Oliver ajettiin ulos kahden varoituksen jälkeen. Tästäkään Iirot ei lannistunut, vaan pelasi rauhallisesti ja varmasti ottelun loppuun. Lähes puolen tunnin ylivoiman aikana JIPPO pääsi kerran laukomaan pallon Patrik Lorsen vartioimaa maalia kohti. Ottelun man of the match oli koko ottelun luotettavasti puolustanut Juho Tupala.

Ottelua oli ankeaan syysilmaan saapunut seuramaan reilu 100-päinen yleisö, suuri kiitos katsojille. Koko kauden aikana, peleissä on parhaimmillaan ollut katsojia jopa 350, mikä on tuonut stadionille tunnelmaa ja pelaajille hienoja kokemuksia. Olemme kiitollisia teistä kaikista, ensi kaudella jatketaan!

Pallo-Iirot B haluaa kiittää myös kaikkia kauden aikana joukkuettamme tukeneita yrityksiä ja yhteistyökumppaneita.

JIPPO-j
10'MaaliRepo Oliver