SYY

TPS/2 - P-Iirot 2   3 - 1

Kupittaa 5 TN

Sunnuntaina jälleen tuplapeli. B1 vs Inter2 ja TPS2 vs B2.

Sunnuntaina jälleen Pallo-Iirojen B-juniorien molemmat joukkueet ovat tulessa P17 Kakkosessa. B1 kohtaa Raumalla FC Inter/2:sen ja B2 matkustaa Turkuun TPS/2:sen vieraaksi. Länsirannikolla on luvattu ihan mukavaa pilvipoutaista keliä ja aurinkokin saattaa pilkahdella pelaajia ja katsojia lämmittämään. Kannattaa siis ehdottomasti hankkiutua kentän laidalle junnufutista seuraamaan.

Sarjataulukossa Pallo-Iirot pitää edelleen piikkipaikkaa 12 pisteellä. HJS Hämeenlinnasta on noussut tasapisteisiin rinnalle, toki yhden ottelun enemmän pelanneena. Ennen lauantai-illan MIFK YJ-TPV ottelua kaksikolla on 5 pisteen ero kolmantena olevaan Nokian Palloseuraan.

Kevätkierroksella Turussa Iiroilla jäi hieman jossiteltavaa mm. kyseenalaisista tuomariratkaisuista kun Inter2 ja Iirot päätyivät 2-2 pistejakoon. Ottelusta muistetaan tuomarikohellusten lisäksi etenkin Aukusti Koivun (Suupohjan Varaosa ja Huolto, Äitee) huikea vapaapotkumaali.

TPS/2-Pallo-Iirot 2 on mielenkiintoinen ottelu sarjataulukon toisessa päässä. Molemmat ovat neljän pelatun ottelun jälkeen juuri putoamisviivan alapuolella kolmessa pisteessä. Voitolla kummallakin olisi sunnuntaina mahdollisuus nousta viivan yläpuolelle.

Pallo-Iirot B1 vs FC Inter/2 sunnuntaina 4.9. klo 15.00 Äijänsuon Buena Vista Stadionilla. Tervetuloa!

TPS/2 vs Pallo-Iirot 2 sunnuntaina 4.9. klo 16.15 Turun Kupittaa 5 Tekonurmella. Tervemenoa!

Alkuperäiset kuvat: @samikivisto_sportgraph

TPS/2