KES

P-Iirot - TPK  13 - 1

TPK:n joukkueet vastassa keskiviikkona ja torstaina, otteluisäntänä Suomen CNC-koneistus

Pallo-Iirot B1 kohtaa P17 Kakkosen ottelussa TPK:n keskiviikkona 15.6. klo 19.15 Buena Vista Stadionilla. Otteluisäntänä Suomen CNC-koneistus.

SUOMEN CNC- KONEISTUS Oy on Jyväskylässä toimiva kevyeen ja keskiraskaaseen CNC-koneistukseen keskittyvä konepaja

P17 Kakkonen on osoittautunut kahden kastin sarjaksi. Kärkiviisikko menettää pisteitä vain toisilleen. Iirojen harmiksi se kohtasi neljästä kovasta vastustajasta peräti kolme vieraissa eikä viime hetken takaiskun johdosta onnistunut voittamaan NoPS:ia ainoassa totisessa kotipelissään. Sarjakärki SalPa taas sai kovista vastustajista peräti kolme kotikentälleen ja hyvän kotisaldon sekä lukuisien yli-ikäisten vahvistusten turvin on jyräämässä nousun P17 Ykköseen kunhan kukistaa KaaPon keskiviikkona Kaarinassa.

Pallo-Iirot on Maarianhaminan tappiopelin jälkeen edennyt kuukauden ajan voitosta voittoon. Viidestä viime ottelusta viisi voittoa ja maaliero murskaava 36-2 vaikka osa joukkueen pelaajista on ollut enemmänkin Pallo-Iirojen Edustus- ja reservijoukkueiden mukana miesten peleissä. Nyt vastaan tulee sarjajumbo TPK eli faktat faktoina, odotettavissa on jälleen murskavoitto ja maalilaulun soittajan täytyy pitää liipasinsormi kuumana jos ei Iiro-joukkue sorru aivan ylimielisen tehottomaan yksilösuorittamiseen. TPK on hävinnyt kaikki ottelunsa ja maaliero on 3-59. Toki TPK ehti voittaa sarjasta kesken kaiken luopuneen ÅIFK/RaiFu YJ:n 0-2 mutta tuo voitto pyyhittiin pois tilastoista. Pallo-Iirot haluaa päättää kevätkauden vahvassa vireessä ja pienen tauon jälkeen lähteä syyskauteen taistelemaan tosissaan noususta. Sijoitus kevään sarjassa tulee olemaan 3. , 4. tai 5. riippuen muiden pelien tuloksista.

Pallo-Iirot B2 torstain P17 Kolmosen ottelu TPK3:sta vastaan siirtyy TPK3 ESTEELLISYYDEN TAKIA.

Tervetuloa kuitenkin seuraamaan Pallo-Iirot B1 vs TPK ottelua keskiviikkona 15.6. klo 19.15 Buena Vista Stadionille

TPK
1'MaaliVan Laethem Arno